assarsson.blogg.se

fotoblogg

Första inlägget.

Kategori: Allmänt

Jag hatar att skriva ett första inlägg, men eftersom man måste så ska jag försöka få det överstökat, haha!
Jag har länge bloggat på devote.se men eftersom jag är sjukskriven i en vecka och inte har något att göra så bara fick jag en sådan lust att göra en nystart!
Jag har testat blogg.se innan men alltid gett upp eftersom jag inte förstår mig på det här med stilmallar.. 
Men denna gången så ska jag istället försöka hitta någon som kan hjälpa mig med det så att jag kan lägga mer energi på själva innehållet i bloggen, vilket faktiskt är den största och viktigaste delen. 
 
Men lite kort om mig. 
Jag heter Anna Elly Cecilia Assarsson och är snart 14 år. 
Jag älskar att fotografera och det kommer bli en del foton här på bloggen. Vilket jag hoppas ni gillar. Har en "minisystem kamera" som jag kallar den, inte den bästa men fullt tillräcklig. ( Dock så vill jag ha en annan hehe..) 
Jag älskar även att träna. Har en egen C-ponny som jag rider nästan var dag. Kommer skriva ett eget inlägg om henne sen eftersom hon har så stor del i mitt liv. Men Vickie Powie Tölo är min prinsessas namn men hon kallas Powie. 
Jag tränar även fotboll två gånger i veckan, tre om man räknas med match. Utöver det så springer jag eller Powerwalkar och tränar styrka rätt mycket - alltså är det hemskt för mig att jag inte får träna på 10 dagar eftersom det är det jag brinner för. 
Ni som inte hänger med är det så att jag opererat mandlarna. Inget större. 
Vill inte dra ut på detta inlägget mer nu, så håll koll nu så kommer det mer intressant att se! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: