assarsson.blogg.se

fotoblogg

FRIDAY... is tomorrow

Kategori: Allmänt

små charmiga bilder haha!

Godmorgon, eller snarare goddag! Hunnit kolla på två PLL avsnitt och äta min frukost/lunch. 
Börjar bli riktigt tråkigt att vara hemma, speciellt när jag mår så bra som jag gör nu. Har minskat på mitt smärtstillande mycket, tar bara en gång om dagen nu om jag ens behöver ta idag, känns otroligt skönt.
For fortfarande inte träna, vilket suger. Men funderar stark på att gå en runda med lille vovven iallafall. Det kan inte skada tycker man. 
 
Imorgon är det slut på det här tråkiga, för imorgon bitti rullar bilen mot götet! 
Nu 'r det göteborg horse show som kommer gälla för fulla muggar, kan inte bli mer än kul! Ska träffa mina goa tjejer från AW också och såklart shoppa ;) 
Ridsporten är underbar på detta sättet, en underbar stämning med mässa, tävlingar, mat och gemenskap. 
Kommer hem från göteborg på söndag och sen på måndag får jag träna igen. Som jag har längtat!
Ska definitivt njuta lite extra. 
Men nu ska jag göra mig i ordning för en runda med hunden, ha det gött!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: