assarsson.blogg.se

fotoblogg

Good day

Kategori: Allmänt

Sitter nu ute i solen med min katt. Gick 3 km innan, var så skönt så att jag tror jag gör det ikväll igen .
Riktigt skönt att komma ut. 
Känner att idag är det en bra dag, vilket ger bra humör. Känner för att pumpa ut massa positiva tankar här. Så varför inte göra det? 
Sommaren är här om någon månad, vilket känns underbart. 
Har så mycket att se fram emot dessutom. Redan imorgon åker jag ju som sagt till göteborg. GHS för hela slanten. 
Sen har saxtorp klinik cup om en vecka, där jag startar mitt livs första dressyr. Två dressyr klasser på lördagen och sen på hopp klasser på söndagen. Samtidigt som tävlingen är så är det även bonna marknad i hålan jag bor i typ. Faktiskt riktigt kul, massa kompisar och karuseller och marknad som sagt! Kommer nog få lite tid över att vara där på eftermiddag/kväll. Kommer gå dit med Sofie som planerat och sen träffa folk där. 
Veckan efter är det en av årets bästa fotbollscup, tjejcupen. Superkul det med ju! 
Har andra tävlingar sen med och sen är det sommarlov. 
Den första veckan på sommarlovet befinner jag mig i ett soligt land, och veckan efter är jag på AW. Super inledning på en supersommar! 
Och mitt i supersommaren och jag och tävlar på meetingen superhelgen. SUPER! ;) 
 
Men nu har jag bara babblat på om en massa, ha en fortsatt bra dag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: